bitaksi request-ervaring en andere prestatieverbeteringen zijn doorgevoerd.
bitaksi is vernieuwd!
We hebben naar u geluisterd en hier zijn we, met onze gloednieuwe applicatie!
Vraag een bitaksi aan of huur GetirDrive! Nu kunt u alle ritopties en tarieven op één pagina zien: voer gewoon uw bestemming in.
Onze kaart is precies waar u hem hebt achtergelaten.
Geniet van uw volgende reis!
BiTaksi-verzoekervaring en andere prestatieverbeteringen zijn aangebracht.
BiTaksi-verzoekervaring en andere prestatieverbeteringen zijn aangebracht.
BiTaksi-verzoekervaring en andere prestatieverbeteringen zijn aangebracht.
Wat zit er in deze release?
Er zijn BiTaksi-verzoekervaringen en andere prestatieverbeteringen aangebracht, er zijn ook nieuwe functies toegevoegd.
Maak je klaar om kennis te maken met een nieuwe functie: 'Bonusgebied'.
Nu kun je korting krijgen op je GetirDrive-ritten via de BiTaksi-applicatie.
Hoe?
- Je kunt bonusgebieden in de BiTaksi-app herkennen aan hun paarse kleur op de kaart.
- Leer de kortingsdetails door op de paarse gebieden te tikken.
- Beëindig uw reis in Bonus Area en verdien de korting.
BiTaksi-verzoekervaring en andere prestatieverbeteringen zijn aangebracht.
BiTaksi-verzoekervaring en andere prestatieverbeteringen zijn aangebracht.
BiTaksi-verzoekervaring en andere prestatieverbeteringen zijn aangebracht.
Ervaring met het matchen van stuurprogramma's en andere prestatieverbeteringen zijn aangebracht.
- Ervaring met het matchen van stuurprogramma's en andere prestatieverbeteringen zijn aangebracht.
- De functie om het startadres voor de bestemming te selecteren is toegevoegd.
- Fooifunctie is tijdens de reis live gemaakt.
Om een betere ervaring te hebben in BiTaksi-reizen en GetirDrive-verhuur, werden vertoningsarrangementen, prestatieverbeteringen en visuele ervaringen gemaakt.
Om een betere ervaring te hebben in BiTaksi-reizen en GetirDrive-verhuur, werden impressie-arrangementen, prestatieverbeteringen en visuele ervaringen gemaakt.
Om een betere ervaring te hebben in BiTaksi-reizen en GetirDrive-verhuur, werden impressie-arrangementen, prestatieverbeteringen en visuele ervaringen gemaakt.
Om een betere ervaring te hebben in BiTaksi-reizen en GetirDrive-verhuur, werden impressie-arrangementen, prestatieverbeteringen en visuele ervaringen gemaakt.
De 'Large Taxi' met een capaciteit van 8 passagiers staat bij BiTaksi!
U kunt uw 'Large Taxi'-reis beginnen met een capaciteit van 8 passagiers, wat comfortabel vervoer biedt voor personen met speciale behoeften, groepen vrienden en families!
Menu "Campagnes" is toegevoegd zodat alle campagnes en aankondigingen van GetirDrive te volgen zijn.
Om een betere ervaring te hebben in BiTaksi-reizen en GetirDrive-verhuur, werden impressie-arrangementen, prestatieverbeteringen en visuele ervaringen gemaakt.
Het menu "Campagnes" is toegevoegd zodat alle campagnes en aankondigingen van GetirDrive kunnen worden gevolgd.
Om een betere ervaring te hebben in BiTaksi-reizen en GetirDrive-verhuur, werden impressie-arrangementen, prestatieverbeteringen en visuele ervaringen gemaakt.
Het menu "Campagnes" is toegevoegd zodat alle campagnes en aankondigingen van GetirDrive kunnen worden gevolgd.
Om een betere ervaring te hebben in BiTaksi-reizen en GetirDrive-verhuur, werden impressie-arrangementen, prestatieverbeteringen en visuele ervaringen gemaakt.
GetirDrive staat op BiTaksi!
Met BiTaksi kunt u nu een taxi aanvragen of een auto huren!
We zijn hier met onze vernieuwde applicatie, geïnspireerd door uw mening, voor een nog aangenamere BiTaksi-ervaring!
"Wat is er nieuw?" We lijken je te horen zeggen. De vernieuwde interface, eenvoudigere campagneselectie, snelle registratie en betere kaartervaring zijn enkele van de verbeteringen die u voorlopig zult opmerken.
Vergeet niet dat u kunt reizen zonder contant geld te gebruiken door uw bestemming in te voeren, zonder adressering, door kaartgegevens toe te voegen!
Volg ons voor meer updates.
We hebben onze applicatie vernieuwd, geïnspireerd door uw feedback, zodat u een aangename BiTaksi-ervaring kunt hebben!
We zullen onszelf altijd blijven verbeteren met uw feedback.
Heb een goede reis!
We hebben onze applicatie vernieuwd, geïnspireerd door uw feedback, zodat u een aangename BiTaksi-ervaring kunt hebben!
We zullen onszelf altijd blijven verbeteren met uw feedback.
Heb een goede reis!
Het menu "Campagnes" is toegevoegd zodat alle campagnes en aankondigingen van GetirDrive kunnen worden gevolgd.
Om een betere ervaring te hebben in BiTaksi-reizen en GetirDrive-verhuur, werden impressie-arrangementen, prestatieverbeteringen en visuele ervaringen gemaakt.
Sommige problemen zijn verholpen.
Sommige problemen zijn verholpen.
Sommige problemen zijn verholpen.
Enkele problemen zijn verholpen.
Er zijn enkele UI-verbeteringen aangebracht in de betaalmethode met Istanbulkart.
Enkele problemen zijn verholpen.
• Kleine problemen opgelost.
• Kleine problemen opgelost.
• Kleine problemen opgelost.
• Kleine problemen opgelost.
• Kleine problemen opgelost.
• Kleine problemen opgelost.
• Kleine problemen opgelost.
• Kleine problemen opgelost.
• Opgelost kleine problemen.
• Kleine problemen opgelost.
• Kleine problemen opgelost.
• Visuele verbeteringen.
• Kleine problemen opgelost.
Rij met je huisdier in BiTaksi!
Mensen met hun huisdieren hadden het altijd moeilijk. Om reizen met uw huisdier gemakkelijker te maken, hebben we een aantal ontwikkelingen gemaakt. Ga gewoon naar je profiel in de app en selecteer de optie "Ik reis met een huisdier", zodat we je kunnen koppelen aan bestuurders die huisdieren willen accepteren. Volgens de regelgeving van de gemeente is het verboden om huisdieren in taxi's zonder kooien te vervoeren. Met onze nieuwe functie kun je een BiTaksi krijgen die bereid is om jou en je huisdier te dragen!
Rij met je huisdier in BiTaksi!
Mensen met hun huisdieren hadden het altijd moeilijk. Om reizen met uw huisdier gemakkelijker te maken, hebben we een aantal ontwikkelingen gemaakt. Ga gewoon naar je profiel in de app en selecteer de optie "Ik reis met een huisdier", zodat we je kunnen koppelen aan bestuurders die huisdieren willen accepteren. Volgens de regelgeving van de gemeente is het verboden om huisdieren in taxi's zonder kooien te vervoeren. Met onze nieuwe functie kun je een BiTaksi krijgen die bereid is om jou en je huisdier te dragen!
Istanbul verwelkomt Turquoise Taxi!
Heb je onlangs Turquoise taxi's in de stad gezien? Ze bestaan uit voertuigen met een D-segment, zoals Volkswagen Passat, Mercedes C. Zoals de gemeente Istanbul besliste 15% meer in rekening te brengen dan gele taxi's voor het extra comfort dat ze bieden.
U kunt de Turquoise Taxi-optie in de app selecteren en de dichtstbijzijnde beschikbare taxi bellen. Ze zijn klein in aantal, maar zullen van dag tot dag toenemen!
Istanbul verwelkomt Turquoise Taxi!
Heb je onlangs Turquoise taxi's in de stad gezien? Ze bestaan uit voertuigen met een D-segment, zoals Volkswagen Passat, Mercedes C. Zoals de gemeente Istanbul besliste 15% meer in rekening te brengen dan gele taxi's voor het extra comfort dat ze bieden.
U kunt de Turquoise Taxi-optie in de app selecteren en de dichtstbijzijnde beschikbare taxi bellen. Ze zijn klein in aantal, maar zullen van dag tot dag toenemen!
Istanbul verwelkomt Turquoise Taxi!
Heb je onlangs Turquoise taxi's in de stad gezien? Ze bestaan uit voertuigen met een D-segment, zoals Volkswagen Passat, Mercedes C. Zoals de gemeente Istanbul besliste 15% meer in rekening te brengen dan gele taxi's voor het extra comfort dat ze bieden.
U kunt de Turquoise Taxi-optie in de app selecteren en de dichtstbijzijnde beschikbare taxi bellen. Ze zijn klein in aantal, maar zullen van dag tot dag toenemen!
• Visuele verbeteringen.
• Kleine problemen opgelost.
• Visuele verbeteringen.
• Kleine problemen opgelost.
• Visuele verbeteringen.
• Kleine problemen opgelost.
• Visuele verbeteringen. • Kleine problemen opgelost.
• Visuele verbeteringen. • Kleine problemen opgelost.
• Visuele verbeteringen. • Kleine problemen opgelost.
In ons nieuwe, redelijk gemodificeerde startscherm zie je de optie om je bestemming onder aan het scherm toe te voegen. Gebruik deze nieuwe functie zodat u niet te maken krijgt met het geven van straat-voor-straat aanwijzingen aan de bestuurder. Met behulp van navigatie komt de bestuurder op de snelst en veiligste manier naar uw bestemming. Het verstrekken van uw bestemming heeft geen enkele invloed op uw kans om een rit te krijgen. Chauffeurs worden NIET van uw bestemming voorzien tot NA de BiTaksi.
• Alle oproepen worden nu doorgeschakeld via 0 850 888 5555. Wanneer de bestuurder u belt of u belt de bestuurder, ziet u dit nummer op uw telefoon. Uw telefoonnummer is niet zichtbaar voor de bestuurder. Uw privacy is onze prioriteit ???? Fijne rit! ????
• Kleine problemen opgelost.
• Kleine problemen opgelost.
• Na uw reis kunt u de knop "Do not match me with this driver" opnieuw selecteren en niet langer worden gekoppeld aan die driver. Zelfs als u deze optie niet selecteert, krijgt u geen match met een stuurprogramma nadat u ze 1 of 2 sterren hebt gegeven. • Chauffeurs die BiTaksi gebruiken, moeten nu een gemiddelde waardering van 4,5 behouden (van de 5) in plaats van 4,0. • Aan het einde van de reis hebben we ook de knop 'Ik wil klantenservice me bellen' toegevoegd. • Als u een score van 1 of 2 sterren geeft, ziet de bestuurder uw opmerking niet.
• Na uw reis kunt u de knop "Do not match me with this driver" opnieuw selecteren en niet langer worden gekoppeld aan die driver. Zelfs als u deze optie niet selecteert, krijgt u geen match met een stuurprogramma nadat u ze 1 of 2 sterren hebt gegeven. • Chauffeurs die BiTaksi gebruiken, moeten nu een gemiddelde waardering van 4,5 behouden (van de 5) in plaats van 4,0. • Aan het einde van de reis hebben we ook de knop 'Ik wil klantenservice me bellen' toegevoegd. • Als u een score van 1 of 2 sterren geeft, ziet de bestuurder uw opmerking niet.
• Na uw reis kunt u de knop "Do not match me with this driver" opnieuw selecteren en niet langer worden gekoppeld aan die driver. Zelfs als u deze optie niet selecteert, krijgt u geen match met een stuurprogramma nadat u ze 1 of 2 sterren hebt gegeven. • Chauffeurs die BiTaksi gebruiken, moeten nu een gemiddelde waardering van 4,5 behouden (van de 5) in plaats van 4,0. • Aan het einde van de reis hebben we ook de knop 'Ik wil klantenservice me bellen' toegevoegd. • Als u een score van 1 of 2 sterren geeft, ziet de bestuurder uw opmerking niet.